مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با اشاره به آموزش بیش از 100 سرگروه صالحین دانشجو در قالب طرح ولایت استانی گفت: این سرگروه ها به دانشگاه های مختلف تزریق می شوند تا حلقه های صالحین را ایجاد و دانشجویان بسیجی در این حلقه ها سازماندهی شوند.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هم اندیشی مربیان حلقه های صالحین دانشگاه های شاهرود با هدف کیفی سازی حلقه های صالحین در دانشگاه ها در بسیج دانشجویی شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود و تعلیم و تربیت این دفتر و مربیان صالحین برگزار شد در خصوص اجرای برنامه های حلقه های صالحین در دانشگاه ها و اجرای منظم جلسات و اثرگذار و با برنامه بودن آنها بحث و تبادل نظر شد.

در حاشیه این جلسه محمد جلیلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آموزش بیش از 100 سرگروه صالحین خواهر و برادر دانشجو در قالب طرح ولایت استانی گفت: با برنامه ریزی انجام شده این سرگروه ها به دانشگاه های مختلف تزریق می شوند تا حلقه های صالحین را ایجاد و دانشجویان بسیجی در این حلقه ها سازماندهی شوند.

وی افزود: تلاش داریم با برنامه ریزی انجام شده و حضور مربیان و سرمربیان با تجربه و متخصص صالحین بتوانیم از این حلقه ها بهره برداری لازم را در معرفت و بصیرت افزایی دانشجویان و تربیت و رشد و تعالی افسران جنگ نرم داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها