خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس:

مراقب باشیم دشمنی را که از در بیرون کردیم از پنجره وارد نشود

پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به خطر نفوذ آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای گفت: بعضی افراد سعی دارند دشمنی که ما با دلاورمردی های رزمندگان از درب بیرون کردیم از پنجره وارد کنند ولی بدانند که این پنجره با خون شهدای عظیم الشان ما و 18 هزار جانباز بسته شده است.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اسماعیل برزگر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اولین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه 31 شهریور شهرستان خوسف ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: این عظمت و پیشرفت در انقلاب اسلامی مدیون دلاورمردی های رزمندگان و شهدای عظیم الشان ما در هشت سال دفاع مقدس است.

وی در جمع مسئولین و آحاد مردم و بسیجیان شهرستان خوسف با اشاره جنایات و خیانت های آمریکا نسبت به مردم ایران عنوان داشت: حادثه طبس، کودتای نوژه، قاعله کردستان و خلق عرب و همچنین قاعله سیستان بخشی از کوچکترین جنایت های آمریکا علیه مردم ولایت مدار ایران اسلامی قبل از جنگ تحمیلی است.

اسماعیل برزگر با اشاره به خطر نفوذ آمریکا بعد از مذاکرات هسته ای افزود: بعضی افراد سعی دارند دشمنی که ما با دلاورمردی های رزمندگان از درب بیرون کردیم از پنجره وارد کنند ولی بدانند که این پنجره با خون شهدای عظیم الشان ما و 18 هزار جانباز بسته شده است.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس لازمه شناخت دشمن را داشتن بصیرت دانست و بیان داشت: دشمن در حرکت جدیدش به دنبال حذف فیزیکی نیست و بدنبال نفوذ سیاسی، فرهنگی و فکری است.

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و تلاش جوانان و بسیجیان، امروز ما جز محدود کشورهایی است که در بعد نظامی و امنیتی از استقلال کامل برخوردار هستیم.

در پایان این مراسم نیروهای مسلح شهرستان خوسف و همچنین بسیجیان از مقابل قرآن کریم و تمثال مبارک حضرت امام خمینی و امام خامنه ای رژه رفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها