معاون استاندار تهران:

باید از حداقل بودجه کشور بالاترین بهره را برد

هدایت الله جمالی پور: رسالت ما و مدیران چند برابر با چهار سال قبل است امروز باید از حداقل بودجه کشور بالاترین بهره برداری را داشت.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

باید از حداقل بودجه کشور بالاترین بهره را برد 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛هدایت الله جمالی پور  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید دهیاری صالح آباد شرقی که با حضور بخشدار مرکزی شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: وضعیت مالی دولت بسیار نامناسب است و دولت آقای روحانی دارای شرایط منحصر به فردی در زمینه بودجه است.

 وی افزود: به لحاظ اعتباری ، بودجه دولت بسیار محدود و پایین است به همین دلیل مدیران ما باید از یک ریال هزینه ها بهترین بهره را ببرند.

 جمالی پور در ادامه بیان داشت:  باید منابع مالی طوری مدیریت شود که به حداقل مشکلات مردم پاسخ داده شود تا از مشکلات مردم کاسته شود.

 فرماندار ری با اشاره به کارهای خوبی که در امور آبادانی و عمرانی شهرستان ری انجام شده است افزود: ایجاد یک نظام وسازمان اداری  خوب که خدمات مناسب به مردم بدهد در الویت است .

 نماینده عالی دولت در شهرستان ری با بیان اینکه مناطق زیادی وجود دارد که از سطح درآمد پایینی برخوردارند و باید مورد عنایت بیشتری قرار بگیرند، افزود: دولت تدبیر و امید به توسعه خدمات در مناطق محروم نگاه ویژه ای دارد .

 جمالی پور گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های مکرر ، آب شرب مصرفی شهرستان ری از کیفیت بالایی برخوردار شد و در حال حاضر کیفیت آب شرب شهرری از بیشتر مناطق تهران بهتر است .

 فرماندار ری در پایان اظهار داشت: یکی از کمک های شایانی دولت تدبیر و امید به شهرستان ری کرد این بود که ساختار ادارات شهرستان ری را گسترش و سامان داده است.

ارسال نظرات