خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان از برگزاری نمایشگاه یادبود شهدا در مجموعه آبی تفریحی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا بیاناتی امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و اظهار داشت: به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در استان وترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۱۹ برنامه مختلف فرهنگی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی آذین‌بندی، نصب بنر و تابلوهای مصور نامگذاری شهدا در معابر سطح شهر را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنرهای تلفیقی به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در شهر و نیز در سر درب ۲۰۰ مدرسه در حال نصب است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان بر تقویت برگزاری اردوهای آموزش شهروندی برای بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس سفرنامه شهدای گمنام، نصب بنر تلفیقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نگارخانه فرهنگسرای عین‌القضات همدانی و بازدید از خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرداری همدان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته مسابقات مختلف ورزشی نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: صعود به میدان میشان و تجدید میثاق با شهدای گمنام، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و بازدید ورزشکاران شهرداری از باغ موزه دفاع مقدس از برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود.

بیاناتی حضور کارکنان شهرداری در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای معزز را نیز از برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: در برنامه‌های فرهنگسرای شهر همدان و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه راویان دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی از آذین‌بندی و برگزاری نمایشگاه یادبود شهدا در مجموعه آبی تفریحی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد و افزود: مشارکت در برنامه برگزاری مراسم اربعین شهدای گمنام در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) نیز انجام شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز افزود: این هفته یادآور مجاهدت و مردانگی های کسانی است که تا ابد نام خود را بر جریده عاشقان و دلباختگان مکتب حسینی ثبت و ضبط کردند و باید یاد این بزرگواران را گرامی داشت.

علی رضایی اضافه کرد: شهرداری همدان برای اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی طرح و پیشنهادات خود را به شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات