خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان مطرح کرد
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هفته دفاع مقدس یک آغاز دوباره برای تبیین و ترسیم هنجارهای انقلاب اسلامی به شکل هوشمندانه و مدبرانه در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از دلایلی اصلی استکبار جهانی به سرکردگی امریکا که در طول 37 سال انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه علیه جمهوری اسلامی بوده، این است که همه منافع استکبار در 22 بهمن 57 توسط جمهوری اسلامی در مناطق حساس و استراتژی غرب آسیا، آسیای میانه، حوزه خلیج فارس و دریای عمان مورد مخاطره قرار گرفت.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و غربی‌ها در پیمان ناتو با محوریت جمهوریخواهان و جماهیر شوروی سابق در پیمان ورشو و شورای همکاری خلیج فارس و مجموعه جریاناتی که به غرب و شرق وابسته بودند سه استراتژی مهار انقلاب، انحراف انقلاب و شکست انقلاب اسلامی را طراحی کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: تمام فراز و فرودهایی که در سال‌های 57، 58 و 59 اتفاق افتاد مورد تحلیل قرار گیرد، مشخص است که استکبار شرق و غرب دنبال مهار و انحراف انقلاب اسلامی بودند.

وی گفت: با هدایت امام راحل همه این توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی خنثی شد و بر این اساس اجرای استراتژی سوم که شکست انقلاب اسلامی بود را در دستور کار خود قرار دادند و رژیم بعثی عراق را علیه جمهوری اسلامی بسیج کردند.

ابوحمزه افزود: در شهریور 59 رژیم صدام با بهره‌گیری از 12 لشکر پیاده و زرهی مجهز به 1300 کیلومتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران تعرض کرد اما با هدایت الهی امام(ره) و ورود امت وفادار امام و بهره‌گیری از توان نیروهای ارتش و سپاه و سایر نیروهای مردمی در مقابل حرکت‌های دشمن ایستادند.

وی عنوان کرد: جنگ تحمیلی که رژیم بعثی عراق از 31 شهریور 59 شروع کرده بود در سوم خرداد 61 تمام شد و جنگ ما با ارتش بعث بعد از عملیات بیت‌المقدس با آزادسازی خرمشهر تمام شد اما بعد از آن مجموعه استکبار غرب و شرق علیه جمهوری اسلامی ایستادند بر این اساس از سال 61 تا 67 جنگ ما با کل استکبار غرب و شرق بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: دلیل اصلی اینکه بعد از گذشت سالها از جنگ تحمیلی هیچ یک از قدرت‌های جهانی استکباری جرأت نمی‌کنند به جمهوری اسلامی ایران اسائه ادب کنند این است که تجربه سال‌های 61 تا 67 را دارند.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام استکبار یک طرف و وفاداری امت به امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی یک طرف قرار داشت، تصریح کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس حرکتی را ایران اسلامی انجام داد که در طول سال‌های اخیر بی‌مانند و بی‌مثال است.

ابوحمزه افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی قدرت، ایمان، ایستادگی، استقامت، ایثار و شهامت را به دنیا نشان داد.

وی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس یک آغاز دوباره است که همه دلسوزان انقلاب و نظام، هنجارهای انقلاب اسلامی را به شکل هوشمندانه و مدبرانه در جامعه تبیین و ترسیم کنند تا نسل حاضر نیز بتوانند عظمت، قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی را در 8 سال دفاع مقدس درک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات