حجت الاسلام والمسلمین شیر علی نوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زهک گفت: اسلام به مسلمانان اجازه تجاوزبه کشوری را نداده بلکه رهنمون کرده اگر کشوری به شما حمله کرد در برابر ارزشها وآرمانهای انقلاب خود دفاع کنید.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۳۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: حجت الاسلام والمسلمین شیر علی نوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زهک  در حاشیه ی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در این شهرستان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت:  اسلام به مسلمانان اجازه تجاوزبه کشوری  را نداده  بلکه رهنمون کرده اگر کشوری به شما حمله کرد در برابر ارزشها وآرمانهای انقلاب خود دفاع کنید.
وی افزود: جنگی که در دفاع مقدس علیه ملت ایران تحمیل شد همان دفاع رزمندگان از ارزشها واعتقادات دینی مسلمانان بود که در این جنگ همه افراد واقشار به فرمان امام خمینی (ره) جان خود را در طبق اخلاص نهاده وبه دفاع از انقلاب برخواستند.
وی با تاکید بر این مطلب که دشمنان در هیچ زمانی دست از ملت ایران بر نمیدارند اظهار کرد: امروزه جنگ تمتم نشده بلکه شیوه دشمنایی دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرده ورسالت ما بسیجیان است که در این برهه از زمان در برابر ناتو فرهنگی دشمنان با بصیرت وآگاهی بیشتر گام برداریم .
ارسال نظرات