استقامت در راه خدا ، یاری و نصرت الهی را به دنبال خواهد داشت

با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان ، پاسداران و مسئولین ادارات شهرستان زرندیه با حضور در مزار شهدای شهر مامونیه و قرائت زیارت عاشورای امام حسین (ع) با آرمان های شهدا ، جانبازان و ایثارگران تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۳۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس بسیجیان ، پاسداران ، مسئولین ادارات شهرستان زرندیه ، امام جمعه شهرستان زرندیه و نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در مزار شهدای شهر مامونیه و قرائت زیارت عاشورای امام حسین (ع)  با آرمان های شهدا ، جانبازان و ایثارگران تجدید پیمان کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشتند که امیدواریم طوری عمل نماییم که روح شهدا و امام شهدا آن ابر مردی که تمام داشته های خود را وقف اسلام کرد از ما راضی باشد.

ایشان در ادامه وظیفه امروز ما را در قبال رهبری عزیز امت پیروی خالصانه از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بدون هیچ کم و کاستی و بدون هیچ افراط و تفریطی دانسته و بیان داشت : اگر در راه خدا استقامت داشته و دنبال احیای آنچه را که خدا به آن امر کرده باشیم که مهم ترین این اوامر نماز است خداوند ما را در این مسیر نصرت و یاری خواهد نمود چرا که این وعده الهی است و خداوند خلف وعده نخواهد کرد.

ارسال نظرات