دوره دفاع مقدس، با انکه مجموعه نظامی ما ضعیف، جنگ ندیده و قابل شکست بود سربلند خارج شدیم در حالیکه امروز به لطف خدا با پایداری ملت و اطاعت از ولایت فقیه، نیروهای مسلح ما، تبدیل به مجموعه‌ای رعب‌آفرین برای دشمن و امیدآفرین برای ملت شده است.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: درود بر خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که سفیران پایداری و مقاومت در دل دشمنان بودند.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی ضامن تداوم انقلاب اسلامی است، افزود: امروز در حالی سالروز بزرگ‌ترین وقایع قرن را گرامی می‌داریم که مرزهای جغرافیایی انقلاب اسلامی تا ساحل مدیترانه را فراگرفته یا به نوعی مرزهای عقیدتی انقلاب اسلامی سراسر جهان را فرا گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران مازندران با اشاره به اینکه آمریکا با خلق داعش تصمیم دارد با آدم‌کشی به اهداف پلید خود که ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای اسلامی است اقدام کند، تصریح کرد: استکبار درصدد است با محاصره جمهوری اسلامی، نسبت به تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کند و با ارائه چهره مخدوش از اسلام به جهانیان، به اهداف خود دست یابد که البته این آرزو را به گور می‌برد، چراکه خداوند یاور این ملت است و همواره از امدادهای غیبی بهره بردیم.

این مسئول با بیان اینکه 35 سال قبل در چنین روزی، ایران مورد هجوم صدامیان قرار گرفت و بیش از 45 کشور از عراق حمایت کردند و در مقابل جمهوری اسلامی ایستادند، گفت: آن روز، مجموعه نظامی ضعیف، جنگ ندیده و قابل شکست بود اما به لطف خدا با پایداری ملت و اطاعت از ولایت فقیه، امروز نیروهای مسلح ما تبدیل به مجموعه‌ای رعب‌آفرین برای دشمن و امیدآفرین برای ملت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها