دفاع مقدس، ‏آشناترین واژه در قاموس عزت آفرینی ملت است

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی بمناسبت هفته دفاع مقدس آورده‌اند: دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه‌‏های عزت آفرین ایران است که با روحیه ایثار، دفاع و غیرت فرزندان این آب خاک و به تأسی از سالار شهیدان در تحقق شعار «هیات منّا الذله» بدست آمد.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان که بمناسبت هفته دفاع مقدس صادر شده آمده است: روزهای پایانی شهریور هر سال یادآور یکی از تجربه‌های بزرگ و گرانسنگ تاریخ ایران اسلامی است که با تبعیت از ولایت و مقاومتی بی نظیر، سرافرازی و افتخار ملت ما را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

این پیام می‌افزاید: دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه‌‏های عزت آفرین ایران است که با روحیه ایثار، دفاع و غیرت فرزندان این آب خاک و به تأسی از سالار شهیدان در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و خاطرات دلاوری‏های آنان، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار ثبت شده است.

در این پیام تصیرح شده است: دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی را در عرصه‌های مختلف و پیشرفت‌های ایران عزیز برجای گذاشته است که شناساندن اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و توانایی‌های آن در برابر زیاده خواهی ابرقدرت‌های جهان یکی از مهمترین این دستاوردهاست که نمونه‌ی بارز آن به تازگی در عرصه‌ی دیپلماسی مشاهده شده است.

این پیام خاطرنشان می‌کند: اینجانبان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام و پیر و مرشدشان امام راحل (ره)، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت داریم.

ارسال نظرات