خبرهای داغ:
مسئولان دستگاه‌های مختلف استان قم در نشستی هماهنگی‌های لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم پیاده‌روی ‏خانوادگی هفته دفاع مقدس در قم را انجام دادند.‏
کد خبر: ۸۵۷۱۹۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

به گزارشخبرگزاری بسیجاز قم، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی و پیاده‌روی خانوادگی هفته دفاع مقدس، با حضور رضا سیار فرماندار قم، نصرت‌الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، رضا فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم، احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در ابتدای این نشست ضمن تسلیت شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه این راهپیمایی به صورت سراسری برگزار می‌شود، اظهار کرد: باید به گونه‌ای اطلاع رسانی شود که علاوه بر بسیجیان، حضور با شکوه عموم مردم قم را در این برنامه شاهد باشیم.

لطفی این حرکت را حرکتی نو برشمرد و عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور جانبازان در میان مردم یک نوع تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس است، این گونه‌برنامه‌ها نیز تبلیغ محسوب می‌شوند و می‌تواند ماندگار شود.

در ادامه فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه قم با تاکید بر اینکه این پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه سوم مهرماه ساعت هفت و نیم صبح آغاز شده و محل تجمع در ساعت 9 صبح در میدان آستانه خواهد بود اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در ساعت 7.5 صبح با حضور در 10 حوزه مقاومت بسیج واقع در میدان نبوت، مسجد طفلان مسلم، مسجد عبداللهی، میدان امام خمینی(ره)، مسجد دوازده امام(ع)، مسجد رضوی، مسجد شهدای زاویه، مسجد چهل اختران، مسجد چهارمردان، مسجد امیرالمومنین(ع) و همچنین مسجد چهارده معصوم(ع) در 45 متری شهید صدوقی، در این پیاده‌روی و راهپیمایی خانوادگی شرکت کنند.

فرماندار قم نیز در این نشست با تحسین این حرکت نو، پیشنهاد داد تا پس از پایان راهپیمایی و برای برگرداندن شهروندان، اتوبوس‌هایی تدارک دیده شود که به تصویب رسید.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی استان همچون شهرداری، آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی خواست تا توان خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه به کار گیرند.

حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در سخنانی با بیان اینکه همایش پیاده روی هفته دفاع مقدس منجر به سلامت اجتماعی می‌شود، افزود: این برنامه هر چند با محوریت بسیج است اما رویکرد مردمی بودن آن باید بیشتر در نظر گرفته شود تا شاهد بهترین بهره‌برداری از این ظرفیت عظیم باشیم.



ارسال نظرات