خبرهای داغ:
در آغازین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد؛
در آغازین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،در این مراسم که اقشار مختلف مردم و مسئولین حضور داشتند یگان های نمونه از گروه پدافندهوایی ده محرم،تیپ های 158و258 شهید کشاورزیان و شهید پژوهنده ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی، گردان های امام حسین(ع)،کربلا و ولیعصر(عج) تیپ 12 قائم آل محمد(عج) شاهرود از مقابل قرآن مجید و تمثال مقام معظم رهبری و امام راحل رژه رفتند.

در این مراسم که فرماندهان گروه پدافندهوایی ده محرم،قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار،تیپ های 158 و 258 ارتش جمهوری اسلامی،پادگان آموزشی امام رضا(ع)،فرمانده سپاه شاهرود و نیروی انتظامی و مسئولین شهرستان حضور داشتند، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی شهدا و ایثارگران است گفت: اقتدار و عظمت و امنیتی که امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان دارد به برکت مجاهدت و تلاش های رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران دفاع مقدس هشت ساله است که باید هر روز در جامعه ترویج یابد تا فراموش نشود.

هاشمی افزود: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از مجاهدت های ملت بزرگ ایران است که بر علیه نظام استکبار و استبداد غرب و شرق انجام شد و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان و به خصوص استکبارگران کشید.

وی خاطرنشان کرد: تعالی و رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی با الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود و باید تلاش کنیم این فرهنگ را در جامعه با انجام برنامه های مختلف فرهنگی و اثرگذار بسط و گسترش دهیم.

در این مراسم سردار عبدالرحیم ابراهیمیان نیز در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم رژه نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام بیان کرد: اگر امروز شرق و غرب عالم و استکبارگران در برابر ملت ایران خار و ذلیل هستند به دلیل فرهنگ ایثار و شهادت است که در تلاش هستند آن را از جامعه اسلامی ما بگیرند و باید مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح آماده تر از گذشته برای دفاع از ایران اسلامی هستند افزود: نیروهای مسلح امروز در اوج آمادگی و قدرت گوش به فرمان ولایت برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی آماده جانفشانی هستند و اجازه عرض اندام به دشمن را نخواهند داد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید
عکس و گزارش از: علی عامری

ارسال نظرات
پر بیننده ها