خبرهای داغ:
سردار سرتیب دوم پاسدار عابدین خرم در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد گفت: امروز نیروهای مسلح ما با آمادگی کامل تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی را رصد می کنند.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه در میدان های جنگ تحمیلی پیروز شدند و امروز نیز به هیچ کس اجازه نمی دهند تا به کشور عزیز ما چشم طمع داشته باشد و هر حرکتی را در نطفه خفه خواهند کرد.

سردار خرم ادامه داد: دفاع مقدس در تاریخ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگ زرینی است که همواره یاد و خاطره شهدا در آن تداعی می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی دشمن به نام و تا دندان مسلح درصدد شکست ملت بود ولی مردم و رزمندگان با تبعیت ولایت توانستند نقشه های شوم آنان را برملا کنند و آنان را پشیمان کنند.

**جنگ تحمیلی موجب تقویت توانمندیهای داخلی کشور شد

استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: جنگ تحمیلی فرصتی بود برای ما تا توانمندی های داخلی خود را تقویت کرده و نتایج آن را در آینده مشاهده کنیم.

قربانعلی سعادت اظهار کرد: جنگ به دشمنان ما ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران تسلیم شدنی نبوده و هیچ عاملی نمی تواند منجر به عقب نشینی ملت ایران از اهداف خود شود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب از بدو پیروزی انقلاب تا کنون تلاش کردند تا با ترفندهای خود تفکر اصلی و ناب اسلامی را مهار کنند ولی هرگز به این هدف خود نرسیدند.

سعادت با اشاره به وضعیت نابسامان کشورهای همسایه ایران گفت: همسایگان ما هریک به نوعی با اتکا به آمریکا درصدد به دست اوردن آرامش هستند ولی در عمل چنین چیزی ممکن نبوده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون ایران اسلامی در سایه این ایستادگی ها و همدلی، ملت قهرمان در آسایش و در امنیت کامل به سر می برد.

وی دریاره مذاکرات هسته ای نیز گفت: کشورهای غربی و ابرقدرتها هرگز کشورهای دیگر را در گذشته به رسمیت نمی شناختند تا چه برسد به اینکه پای میز مذاکره حاضر شوند.

سعادت اظهار کرد: ملت ایران در سایه ولایت و رهبری های مدبرانه وی و نیز در سایه وحدت و همدلی توانست با اتکا به توانمندیهای داخلی خود بر تمام تحریمها فائق آمده و پیروز میدان باشد.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که این جنگ برای ما یک نعمت است امروز این واقعیت در ایرن اسلامی آشکارا دیده می شود و ما مسوولان و ملت شریف باید قدر این انقلاب را بدانیم.

سعادت اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز همچون امام خمینی(ره) با درایت این کشور و نظام را مدیریت می کنند و با هدایت مذاکره کنندگان هسته ای در مقابل 1+5 حقانیت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

**دفاع مقدس دارای جایگاه ارزشمندی در تاریخ انقلاب است

امام جمعه ارومیه نیز در مراسم رژه امروز ارومیه گفت: دفاع مقدس دارای جایگاه ویژه ای در تاریخ انقلاب است که ارزش و جایگاه ان باید حفظ به نسل های اینده منتقل شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: واژه دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی و توسط حضرت امام خمینی(ره) به خاطر قداست دفاع از اسلام انتخاب و نامگذاری شد و هر کس در این مسیر گام بردارد مقام والایی در نزد خداوند دارد.

وی اظهار کرد: از نظر شرع مقدس اسلام جهاد در راه خدا دارای جایگاه خاصی است و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از اسلام و ایران اسلامی از جان خود گذشتند تا این انقلاب استوار و پابرجا بماند.

امام جمعه ارومیه افزود: هم اکنون نیز مردم استان همچنان اماده دفاع از نظام اسلامی هستند و اجازه کوچکترین تجاوز به خاک کشور را به دشمنان نخواهند داد.

در پایان این مراسم نیروهای مسلح آذربایجان غربی از مقابل کلام الله مجید و تمثال حضرت امام و مقام معظم رهبری رژه رفته و اقتدار و توان و آمادگی رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات