آغاز دور جدید فروش بلیت قطارهای رجا از ساعت ۱۹ امروز

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، برای حدفاصل ۱۱ مهر تا ۳۰ آبان ماه امسال از ساعت ۱۹ امروز به صورت غیرحضور‌ی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، بر این اساس متقاضیان سفر با قطار می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجا به نشانی www.raja.ir و سامانه‌ی «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه‌ی «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجا مراجعه کرده یا از طریق USSD ، اپراتورهای همراه اول با وارد کردن کد #797*720* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد کردن کد #797* اقدام به خرید کنند.

عرضه بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش و تلفنی از طریق سامانه‌ ارتباط با مشتریان رجا 1539 برای بازه زمانی فوق، از ساعت 8 صبح فردا (اول مهر) آغاز می‌شود.

در فروش‌های اینترنتی، تلفنی و سامانه‌ «هم‌قطار»، علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و درهر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعد از آن نیست.

اما با تغییرات اعمال شده در نرم‌افزار فروش بلیت، از 11 مهر ماه نیز عرضه بلیت قطارهایی که از اول آذر به بعد حرکت دارند به صورت غلطان و هفتگی، ساعت 8 صبح روزهای شنبه هر هفته انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار