معاون هماهنگ‌کننده تیپ 48 فتح گفت:امروزه جنگ نرم دشمن، اسلام، ولایت‌ فقیه و فرهنگ غنی جهاد و شهادت همچنین اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته تا اهداف استعماری خود رابر ما تحمیل کند.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

عبدالصفا نجاتی صبح امروز در مراسم رژه حماسی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و ملت ایران توانست امید را در بین ملت‌های ستمدیده جهان زنده کند و بتوانند با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران در برابر استعمارگران مقاومت و آنها را از پا درآورند.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با متفاوت برشمردن جمهوری اسلامی ایران یا سایر حکومت‌ها افزود: انقلاب اسلامی ایران از جهت هدف و انگیزه با تمام حکومت‌ها متفاوت است و ارزش‌های دینی و انسانی در اولویت حرکت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: دشمن در ابتدا با حربه نفوذ به ایران به میدان آمد و پس از ناکام شدن در این مسیر به دلیل هوشیاری رهبر کبیر انقلاب و مردم به سمت جنگ مستقیم روی آورد.

وی جنگ هشت ساله را جنگی نابرابر دانست و بیان کرد: در این جنگ قدرت‌های مستکبر دنیا با تمام امکانات در برابر ملت ایران ایستادند اما به یاری خداوند، رهبری امام و پشتیبانی مردم، پیروز میدان ملت بزرگ ایران بود.

نجاتی با اشاره به ایجاد تفرقه بین جوانان و روحانیت افزود: دشمن می‌داند یکی از ارکان مهم انقلاب و نظام، روحانیت است و می‌خواهد با فاصله انداختن بین جوانان و روحانیت به اهداف شوم خود برسد اما با هوشیاری مردم و روحانیت این امر محقق نخواهد شد.

وی افزود: امروزه جنگ نرم دشمن، اسلام، ولایت‌ فقیه و فرهنگ غنی جهاد و شهادت همچنین اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته تا با تخریب این بنیان‌ها اهداف استعماری خود را بار دیگر بر ما تحمیل کند.

ارسال نظرات