فرمانده ناحیه مقاومت بسيج لنده با اشاره به ویژگی‌های قیام عاشورای حسینی گفت: دفاع مقدس ما در برابر دشمنان قسم‌ خورده نظام و انقلاب امتداد قیام سرخ عاشورای حسینی بود.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۴۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش بسيج از ياسوج علی محمدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان لنده با اشاره به حضور گسترده مردم شهرستان لنده در دفاع مقدس گفت: این شهرستان با تقدیم 90 شهید و ده‌ها رزمنده و جانباز و آزاده در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان لنده با تأسی از امام و مقتدایشان در برابر ظلم و تجاوز ایستادند تا امروز کشور و میهن خود را در جهان سربلند و سرافراز ببینند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده ضمن تقدیر از حضور مردم در این مراسم تصریح کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به حضور مردم در عرصه‌های مختلف و تکیه بر قدرت ایمان و توکل و رهبری آگاه و بصیر است.

محمدی یادآور شد: امسال در پایان هفته دفاع مقدس، مردم شهرستان لنده میزبان و برگزارکننده مراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیر خواهند بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دفاع مقدس را با عاشورای حسینی مقایسه کنیم خواهیم دید که هر دو در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت لنده گفت: رضایت خداوند تنها رمز موفقیت و پیروزی هر دو قیام بوده و با تأسی از همین ویژگی تا سال‌ها و قرن‌ها نیز ثمرات خود را منتشر خواهد کرد.

محمدی افزود: آنچه سرلوحه پیروزی و موفقیت ما قرار گرفته داشتن رهبری پر صلابت و ولایی و آسمانی بوده است.

وی با اشاره به دستگیری حضرت امام در قم و انتقال وی به تهران گفت: ترس از وجود امام بطن رژیم شاهنشاهی را به هم ریخته بود و همین صلابت و استواری امام بوده که باعث شد بتواند در برابر دشمنان اسلام و نظام و انقلاب قد علم کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم خواهیم دید هم دشمنان عاشورا و هم دشمنان دفاع مقدس پلیدترین دشمنان انسانیت بر روی کره خاکی بوده و هستند.

وی افزود: حال که می‌دانیم دشمنان نظام ما پلید هستند باید هوشیاری و بصیرت و آگاهی خود را نسبت به موضوعات مختلف تقویت کنیم و نگذاریم از غفلت هر چند کوتاه ما سوءاستفاده شود.

محمدی تصریح کرد: آنچه ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت و یکپارچگی خواهد بود که باید با استفاده از منویات مقام معظم رهبری در جهت حفظ آن کوشا باشیم

ارسال نظرات