نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسئولین در پارک دیدگاه سنندج گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۳۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسئولین در پارک دیدگاه سنندج گشایش یافت.

ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس اگر چه روایت مردان است که دلیرانه جنگیدند، اما حدیث ایثار و استقامت زنان با ایمان این مرز و بوم نیز هست بدین خاطر از مجموعه غرفه ها یک غرفه به معرفي جايگاه و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، عفاف و حجاب زنان مسلمان و معرفی شهدای زن این خطه اختصاص داده شده است که جذابيتي توام با تجلي نور و معنويت هشت سال ايثار گري و مجاهدت رزمندگان قهرمان را به نمايش مي گذارد.


وی گفت: زنان اگر صبور نبودند و رنجها را در جنگ با متانت و استوار تحمل نمی کردند ، اگر اسوه شان فاطمه زهرا (س) نبود ، بی شک هرگز زمینه ساز سربلندی و سر افرازی این آب و خاک نمی شدند.

منصوری بیان داشت: زنان و مادران کردستانی از همان نخستین روز های پیروزی انقلاب اسلامی دفاع از انقلاب را در مبارزه با ایادی استکبار آغاز کردند و تاکنون جلوه های زیبایی از عشق به اسلام را به نمایش گذاشته اند.

وی اظهار کرد: هدف از برپايي غرفه ی طلایه داران دفاع در این نمايشگاه يادآوري سالهاي فراموش شده ي ايثار و فداكاري هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بخصوص براي نسل هاي جديد مي باشد و ترويج فرهنگ شهادت و ايثار ، مخصوصاٌبراي نسل هاي امروزي كه از ايثارگري شهيدانمان يا خبر ندارند می باشد

گفتنی است در این نمایشگاه بعد فرهنگی و جنگ نرم، نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر شده چرا که مسائل مربوط به این جنگ افزایش یافته است.



این نمایشگاه در 30 غرفه از 31 شهریور تا 6 مهر در پارک دیدگاه سنندج برپا می باشد.

ارسال نظرات