خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

بزرگترین ویژگی انقلاب ما، اسلامی بودن آن است + تصاویر

مزگی نژاد در یادواره 14 شهید عشایر روستای شیرگ آقا سربیشه گفت: بزرگترین ویژگی انقلاب، اسلامی بودن آن است. اسلامی که اکنون در سراسر دنیا گسترش یافته است.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۳۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مزگی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در یادواره چهارده شهید عشایر شهرستان سربیشه در روستای شیرگ آقا اظهار داشت : بزرگترین ویژگی انقلاب، اسلامی بودن آن است، اسلامی که اکنون در سراسر دنیا گسترش یافته است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند "دو نوع اسلام وجود دارد، اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی" گفت: دشمن هدفش از بین بردن اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود : دنیا ما را آزموده و می داند که ما مرد حضور در میدان هستیم و حاضر نیستیم زیر بار زور دشمن برویم و انقلاب اسلامی امروز به دنیا فهمانده است که اگر می خواهید زیر بار زور دشمن نروید و حرف خودتان را بزنید و دستتان را از دست آمریکا بیرون بکشید.

مزگی نژاد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ما در عمل به دنیا فهمانده ایم که اسلام می تواند روی پای خودش بایستد و این از دستاوردهای انقلاب است همچنین امنیتی را که اکنون در کشور شاهد هستیم از برکت همین انقلاب است.

سرهنگ زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با اشاره به اینکه شهدا وقت شناس، امام شناس و زمان شناس بودند گفت: آنها همیشه گوش به فرمان رهبرشان بودند و ما باید امروز این نعمت را قدر بدانیم که دعوت شده شهدا و بر سفره آنها هستیم.

در پایان این مراسم اجرای سرود ، مداحی و روایت دفاع مقدس نیز برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها