خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی بیان کرد: نهادینه کردن کارگروهی و محرومیت زدایی برای بسیجیان از جمله اهداف برگزاری اردوی جهادی است.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۱۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

سعید شیخ پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در گفت‌وگو با روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی سپاه ناحیه امام حسن (ع)  با اشاره به برگزاری اردوی جهادی برای بسیجیان، اظهار داشت: اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت شهید صیاد شیرازی در روستاهای بخش آوج با هدف محرومیت زدایی برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در رابطه با مدت زمان برگزاری اردوی جهادی، خاطرنشان کرد: در راستای زمان‌بندی‌های صورت گرفته، اردوی جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی به مدت 6 روز از چهارم تا 10 شهریور ماه امسال در روستاهای پرسپانچ و شهید آباد برگزار شد.

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در این اردو، بیان کرد: ساخت سه حمام، دیوارکشی حیاط منازل افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و رنگ‌آمیزی مسجد امام حسین(ع) از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

شیخ‌ پور با اشاره به تعداد افراد شرکت کننده در اردوی جهادی، تصریح کرد: در این اردوی جهادی بیش از 20 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی با آمادگی جسمانی و فیزیکی بالا حضور داشته و در راستای  خدمات‌رسانی به مردم نیازمند تلاش می‌کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در رابطه با اهداف برگزاری اردوی جهادی، اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی، خودسازی، ارائه خدمات فرهنگی،خدمات‌رسانی به محرومان و نهادینه کردن کارگروهی و محرومیت زدایی برای بسیجیان از جمله اهداف برگزاری اردوی جهادی است.

 1008/ت20/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها