خبرهای داغ:
طی رژه اقتد ار 31 شهریور عنوان شد:

ملت ایران نهال نوپای انقلاب را به درخت تنومند اقتدار بدل کرده است

سردار شاهرخی گفت: انقلاب ما امروز درخت تنومندی است که دشمن از هر دری به آن وارد شود ملت با سرسختی در مقابلش ظاهر خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۸۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین رژه اقتدار نیروهای مسلح ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر قزوین برگزار شد.

مراسم رژه صبح امروز سی و یکم شهریور ماه با حضور مردم ایثارگر و شهید پرور قزوین و مسئولین کشوری و لشگری برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی سخنران ویژه این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگری های مردم این مرز و بوم اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران مورد پسند ایادی استکبار نبود و هیچ زمانی نیز مورد تایید آنها قرار نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: انقلاب ما در زمان جنگ نهال نوپایی بود که اکنون به یک شجره طیبه تبدیل شده است،این درخت تنومند به واسطه دفاع مقدس به حریت، مهنویت و آرمانهای بلند رسیده است، استادگی و مقاومت هزینه ای داشت که ملت ایران این هزینه را پرداخت کرده اند.

سردار شاهرخی عنوان کرد: سربلندی ملت ایران ستاره پر نوری است که در بلند ترین قله های بشریت با تابناکی تمام می درخشد و این موضوع حاصل تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه است.

وی تاکید کرد: انقلاب ما با ایثارگری های افراد جامعه توانسته است پیام خود را به سایر ملل صادر کندو انان که خواستار نابودی ما بودند امروز در نبرد های 3، 7و 10 روزه با شکست های خفت بار دچار عذاب الهی شده اند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ارتباط با دشمنان ایران و انقلاب اسلامی متذکر شد: دشمنی که تمام تلاش خود را به کار برد تا ما را نابود کند امروز حیات خود را در خطر می بیند در حالی که نام و آوازه ایران روز به روز با صلابت تر از گذشته در دنیا طنین انداز می شود.

این مقام مسئول اعلام کرد: با گذشت سالهای متمادی از جنگ تحمیلی ملت ایران همچنان پایبند اصول اساسی خود می‌باشد و بدیهی است هر راهی که دشمنان ما برای رویارویی انتخاب کنند با نه قاطع ملت رو به رو خواهند شد.

سردار شاهرخی ادامه داد: ما می دانیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و به همین علت نیز در برابر نیرنگ های مختلف دشمن ایستادگی خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام و وصایای ایشان چراغ راه ملت ایران است و ما نیز جانانه از بیانات ولی فقیه پیروی می کنیم.

ما در دفاع مقدس حقارت را به دشمنان تحمیل کردیم و پرچم خود ر ا در بلند ترین قله های افتخار برافراشتیم.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها