همزمان با اولين روز از هفته دفاع مقدس

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد

همزمان با سالروز فرارسیدن هفته دفاع مقدس مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان کردستان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و مدیران ادارات، خانواده معظم شهداء و عموم مردم شهرستان سنندج صبح امروز و همزمان با سالروز فرارسیدن هفته دفاع مقدس در بلوار آزادگان سنندج برگزار گردید.

سردار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان گفت: استکبار جهانی با هدف شکست انقلاب اسلامی شکل گرفت و ایران اسلامی با تکیه بر نیروهای جوان خود توانست در تمام عرصه ها عزت را برای کشور به ارمغان بیاورد و در دفاع از حاکمیت کشور، استکبار جهانی را در درهم شکند.

وی افزود: این عزت ناشی از اتحاد و همدلی مردم و وجود جوانان انقلابی در تمام عرصه ها توانست شکوفا شود و کشور را به توانمندی گسترده در تمام زمینه ها برساند و این توانمندی در منطقه منجر به تاثیرگذاری کشور در معادلات منطقه و در نهایت منجر به الهام بخش شدن انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان برای دیگر کشورهای اسلامی شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی بود که میراث گرانبهای شهدا برای ما بود و با عنایت الهی اسلام را به عزت و دشمنان را به ذلت رساند.

سردار رجبی گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح مستقر در کردستان همانند نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط آمادگی دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان سخنان خود افزود: آمادگی نیروهای مسلح اکنون بهترین شرایط را برای امنیت و آسایش ملت انقلابی کشور فراهم آورده است.


ارسال نظرات