حمیدرضا
روحیه مقاومتی در ایران هر روز مضاعف تر می شود و این تاکتیک ها و مقاومت ها را به جبهه مقاومت انتقال می دهد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۶۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج اظهار کرد: پایان جنگ حقانیت جمهوری اسلامی و شکست برای ارتش متجاوز را رقم زد.

سردار حسینی عنوان کرد: کمبود سلاح کشورمان در برابر دشمن تا دندان مسلح دلیلی برای پا پس کشیدن غیور مردان ایران زمین نشد و باز هم سبب موفقیت و فتح خرمشهر، مهران، حاج ابراهیم و ارتفاعات مرتفع کانی مانگا شد.

وی، با اشاره به خدا محوری، رهبری و پایداری مردم؛ تاکیید کرد: دفاع مقدس مظهر آرمان، ایثار و از خودگذشتگی است که باعث شد خاک تصرف شده ی کشورمان را باز پس بگیریم و دشمن را بعنوان متجاوز در سازمان ملل به ثبت بکشانیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: هنوزجنگ ادامه دارد و امروز به جنگ نرم و جنگ نیابتی تبدیل شده است، کشور های همسایه را تحت عنوان داعش و القاعده به جان مسلمانان کشاندند.

وی با اشاره اینکه دشمن در فکر به چالش کشیدن توان مسلمانان است تصریح کرد: همین فشار های متعدد دشمن باعث شده که امروز ایران در ابعاد نظامی، استراتژیکی، موشکی و علمی به استقلال برسد و تاکتیک ها را به جبهه مقاومت انتقال دهند.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: هم اکنون ایران در دانش فناوری هسته ی از لحاظ بار علمی در حد چشمگیری قدرتمند شده است و ما باید از تیم مذاکره کننده هسته ای و دانشمندان ایرانی قدردانی کنیم .

سید صادق حسینی اذعان کرد: دشمن اصلی ایران آمریکاست ، تحریم ها نه تنها جمهوری اسلامی را به عقب نکشانده بلکه باعث شده اکنون از نظر رشد علم، اقتصاد و قدرت نظامی به عنوان یکی از قدرت های بلامنازع در منطقه شناخته شود.

وی در آخر تصریح کرد: مشروعیت نظام ما پیروی از ولایت فقیه است که جهان را به شگفتی وا داشته است ؛آمریکا از قدرت معنوی جمهوری اسلامی می هراسد و این قدرت معنوی ماحاصل پیروی از منویات مقام معظم رهبری و دستورات مدبرانه ایشان می باشد .

ارسال نظرات