جنگ نرم دشمنان برای براندازی حکومت اسلامی مي باشد

خیرالله علوی‌تبار گفت : راه‌انداختن جنگ نرم از سوی دشمنان قسم خورده و بهانه‌های مختلف برای براندازی و ساقط کردن حکومت اسلامی مي باشد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش بسيج از ياسوج صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

خیرالله علوی‌تبار در آیین حماسی نیروهای مسلح با تشریح ابعاد انقلاب اسلامی و حوادث پس از پیروزی انقلاب اظهار داشت: دشمنان همواره برای از پای درآوردن نظام اسلامی توطئه و نیرنگ داشته و دارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، توطئه‌های مختلف دشمنان علیه کشورمان را یادآور شد و با بیان اینکه دشمنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند حتی یک وجب از خاک میهن را اشغال کنند، تصریح کرد: پس از به راه انداختن آشوب‌های محلی و ترور شخصیت‌های برجسته و نرسیدن به اهداف شوم خود مجبور شدند حمله نظامی راه بیندازند.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله تنها دیکتاتور عراق در مقابل ما نبود افزود: قدرت‌های جهانی دنیا با تامین مالی و نیروی انسانی و ادوات و سلاح‌های پیشرفته دشمن را حمایت کردند.

علوی‌تبار خاطرنشان کرد: غرب و شرق دست به دست هم دادند که با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند و تقابلشان منجر به شکست شد.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امروز روز آغاز تجاوز و روز جسارت دشمنان در تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران است که در این دوران اقتدار نهفته جمهوری اسلامی که نشأت گرفته از ولایت بود به اثبات برسد.

این فرمانده دفاع مقدس، راه‌انداختن جنگ نرم از سوی دشمنان قسم خورده و بهانه‌های مختلف برای براندازی و ساقط کردن حکومت اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اما همه این‌ها به خاطر حاکمیت فرهنگ الهی و آن‌چه در قرآن بود به شکست انجامید.

علوی‌تبار با اشاره به اعتراف آگاهان سیاسی و تحلیل‌های دانشمندان غیرمسلمان به حاکم بودن فرهنگ قرآن در ایران اسلامی افزود: اکنون نیز دشمنان در حال طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی یک تجاوز هستند، باید آماده دفاع باشیم.

وی آماده دفاع بودن متناسب با تعرض و تجاوز به حریم را یک ضرورت خواند و با اشاره به برنامه مذاکرات هسته‌ای و برجام به عنوان یک محور و بنیاد در مسایل کلی گفت: دشمن این برنامه را به عنوان یک بیس کار برای نفوذ به منطقه در دست گرفته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع علمی و نظامی در ابعاد مختلف مطرح است اضافه کرد: دشمن به این فکر نیست که ایران را در خاک جمهوری اسلامی کنترل کند؛ بلکه به فکر این است که چگونه از نفوذ ایران در منطقه بکاهد.

به گفته علوی‌تبار دشمن با راه‌اندازی گروه تکفیری صهیونیستی داعش و برنامه‌های نظامی در منطقه در این فکر است که خشونت را به عنوان یک تهمت به بدنه اسلام بچسباند اما عملکرد ایران اسلامی باعث شده تمام آزادیخواهان دنیا بدانند استکبار خشن و بی‌منطق است.

وی با اشاره به موفقیت‌های ایران اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت: ما به قدرت نمی‌نازیم که دشمن بخواهد قدرت را از ما بگیرد، دشمن در پی گرفتن اقتدار ماست.

وی تسلط دشمن بر جمهوری اسلامی را در کنار گذاشتن فرهنگ و حقایق دینی دانست و با تاکید بر اینکه ما مأمور به پیاده کردن فرهنگ قرآن و فرهنگ دینی در جهان هستیم تصریح کرد: وقتی با فرهنگ دیپلماسی با دشمن صحبت کنیم اقتدار از ما گرفته می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی را بی‌نظیر خواند و با اشاره به اعتراف دشمن به این مهم گفت: اقتدار ما از قرآن جدا نیست.

ارسال نظرات