خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، جهاد را سپر دفاع یک ملت خواند و گفت: اگر ملتی جهاد را تعطیل کرده و در فرهنگ خود دفاع نداشته باشد، لباس ذلت بر تن آنها پوشیده می شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (31 شهریور) در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران قولنامه ای بود و دفاع مقدس، انقلاب ما را به ثبت رساند.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه الان ما امانتدار دوران دفاع مقدس هستیم، بر حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و تعمیم آن در جامعه تأکید کرد.

 

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه هم شرافت و انسانیت و هم دینداری و تقوا به آن است که انسان ها در برابر تجاوز از خود حساسیت نشان دهند و در مقابل تضییع حقوق انسان ها بایستند و پایداری ورزند، به سخنی از امیرالمؤمنین علی علیه السلام اشاره کرد و افزود: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی دوستان مخصوص خود گشوده است، جهاد لباس تقوا، زره محکم و سپر مطمئن خداوند است.

 

وی با بیان اینکه همه کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند، عزیز هستند، اظهارداشت: افرادی که موفق به جهاد می شوند، در حقیقت لباس تقوا را پوشیده اند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی،  جهاد را سپر دفاع یک ملت خواند و گفت: اگر ملتی جهاد را تعطیل کرده و در فرهنگ خود دفاع نداشته باشد، لباس ذلت بر تن آنها پوشیده می شود.

 

امام جمعه بجنورد اظهارداشت: خداروشکر ملت ما لباس تقوا پوشیده و اقتدار ملی و دینی پیدا کرده ایم و کشور ما به عنوان یک کشور قدرتمند در جهان مطرح است.

 

حجت الاسلام یعقوبی، آفت هر ملت و دولت و نظام قوی و مقتدر را کوچک شمردن دشمن خواند و بر دانش افزایی، تحقق اقتصاد مقاومتی و حفظ روحیه جهادی و انقلابی به عنوان عوامل ارتقای اقتدار یک جامعه تأکید کرد.

 

سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز در این رزمایش اظهارداشت: نباید هیچگاه از آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی غفلت کرد و باید همیشه آماده دفاع بود.

 

وی تصریح کرد: نباید به خیال توافق هسته ای، آرامش خاطر داشت و راحت بود بلکه ممکن است روش تغییر کند اما شیطنت دشمن همچنان پابرجاست و ما باید هشیارتر و آگاه تر از همیشه آماده دفاع باشیم.

 

پرویزی، بر حفظ وحدت و یکپارچگی ملت و تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی جامعه تأکید کرد و افزود: اگر روحیه شهادت طلبی را کنار بگذاریم قطعا هر چه اقدام نظامی داشته باشیم، اثرگذار نیست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار