فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: شهید مهدوی پرچم‌دار استعمارستیزی و استکبارستیزی در دهه شصت هستند که اهمت آن برای تمام دنیا مشخص شد و جوانان ما باید این شهید بزرگوار را الگوی خود و سرلوحه کاری خود در همه‌ی امور قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۵۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی صبح امروز در آیین گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در جمع مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی در سخنانی اظهار داشت: امروزه جنگ غرب بر علیه ایران یک جنگ همه جانبه است و ملت شریف ایران و همچنین بسیجیان جان برکف در صحنه‌های حساس نبرد امروز همچنان باهوش و در صحنه هستند.

وی گفت: شهید مهدوی که به عنوان شهید شاخص بسیج مستضعفین انتخاب شده است، پرچم‌دار استعمارستیزی و استکبارستیزی در دهه شصت هستند که اهمت آن برای تمام دنیا مشخص شد و جوانان ما باید این شهید بزرگوار را الگوی خود و سرلوحه کاری خود در همه‌ی امور قرار دهند.

غضنفری اضافه کرد: شهرستان دشتی همواره در صحنه مقابله با استکبار جهانی حاضر و آماده بوده و نشان داده‌اند که مردم شهرستان دشتی همیشه ولایت‌مداری خود را به خوبی به منصحه ظهور گذاشته‌اند .

لازم به ذکر است در این مراسم تمامی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دشتی و همچنین نیروهای بسیجی و اقشار مردم از جلو تصاویر شهدا رژه رفتند و به تمثال شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظرات