فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: نقش‌آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، درخشان‌ترین برهه از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی را رقم زد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شده بود اظهار داشت: دفاع مقدس یک غنای فرهنگی است که باعث شد پشتوانه نظری و علمی برای تضمین ملت بزرگ ایران به دست آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: دفاع مقدس برخورد نظامی نبود، برخورد آرمان‌های ملت اسلامی با دشمنان و دفاع علیه کفر و الحاد بود.

این مقام مسئول، دفاع مقدس را ترجمان گفتمان هویتی ایران در نظام بین‌الملل دانست و با بیان اینکه تثبیت هویت اسلامی ایرانی ملت ایران از پیامدهای دفاع مقدس بود افزود: نقش‌آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، درخشان‌ترین برهه از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی را رقم زد.

وی با مغتنم خواندن هفته دفاع مقدس برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: این هفته فرصتی ارزشمند است تا بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های دلیرمردان عرصه نبرد را برای جوانان و نوجوانان بیان کنیم.

برومندزاده پیام اساسی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس را یک نکته دانست و گفت: در مراسم رژه حماسی، نیروهای مسلح و مقتدر ایران خود را در کنار ملت می‌بینند و اعلام می‌کنند که در همیشه در صحنه دفاع از دین و میهن حاضر هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: نیروهای مسلح این پیام را به دشمن خواهند داد که اگر بخواهد گوشه چشمی به این خاک داشته باشند خواب آن‌ها به گونه‌ای دیگر تعبیر خواهد شد که تا همیشه در اذهان آن‌ها باقی بماند.

وی در پایان، جنگ نرم و عملیات روانی دشمن را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اگر چه جنگ سخت تمام شده اما دفاع هم‌چنان باقی است.

ارسال نظرات