خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بجنورد از اجرای بیش از 230 برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۰۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ عباس نیکبخت فرمانده سپاه بجنورد گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانهای ولای امام خمینی(ره) وشهیدان است.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در اين مجموعه تابناک، درخشنده ترين و نفيس ترين نگين گرانبها ياد و خاطره شهيدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشيد و پاک سرشتي بودند که با آگاهي و درک والاي خود موقعيت حساس کشور را تشخيص دادند و وظيفه ي بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذيرا شدند. هر ملتي که چنين دلاوران آگاه و شجاعي را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوي تربيت جوانان خود در همه دوران ها بداند

وی در ادامه گفت:مردم ايران با برخورداري از رهبري توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگيزه هاي ديني و ملي در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه هاي زيبايي از وفاق ملي را به نمايش گذاشت. انگيزه حضور مردم ما ديني، عقيدتي و ملي بود. دفاع ما نبردي صددرصد شرافتمندانه بود و به همين دليل حاضر نشديم مقررات انساني و اسلامي را در اين جنگ زير پا بگذاريم

نیکبخت در پایان برپایی برنامه های ورزشی همچون همایش بزرگ پیاده روی خانواده ها و کوهپیمایی،افتتاح نمایشگاه یادیادران ،یادواره های شهدا، برگزاری رزمایش نقش بهداری در جنگ ،دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران و شهدای معزز،برگزاری محافل باشکوه دعا به یاد شب های عملیات، نشستهای بصیرتی، حضور پرشور و سازماندهی شده بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه وهمچنین وی با بیان اینکه مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح روز سه‌شنبه 31 شهریورماه  برگزار می‌شود، افزود: دراین مراسم 10گروهان بسیجی به نمایندگی از گردان های بیت المقدس شهرستان بجنورد به همراه سایر یگان های نیروهای مسلح،اقتدار وصلابت بسیجیان قهرمان را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها