فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز نیروهای مسلح استان بوشهر با اقتدار و عظمت در اوج آمادگی دفاعی و بازدارندگی قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار علی رزمجو  صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر در میدان امام خمینی(ره) بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان هشت سال فصل عشق و ایثار در اذهان و یاد ملت ایران نقش بسته است.

علی رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در ادامه این گفت: نیروهای مسلح بازوهای توانمند جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توان بازدارندگی نیروهای مسلح ایران اسلامی افزوده شده گفت: امروز با دفاع همه جانبه که در اقشار مختلف، نیروهای مسلح، مردم سلحشور در قالب ارتش 20 میلیونی با رهبری فرمانده کل قوا ایجاد شده بر توان بازدارندگی افزوده شده است.

این رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: اگر مسائل بین‌المللی روز را تحلیل کنیم هفته دفاع مقدس امسال با شکست‌های پی‌درپی استکبار جهانی متقارن است.

رزمجو تصریح کرد: امروز همه قدرت‌های استکبار در عرصه جهانی بی‌ارزش و گنجینه دفاع مقدس در قله جهانی نقش‌آفرینی می‌کند.

این راوی جنگ خاطرنشان کرد: نعمت دفاع مقدس با هدایت رهبری و مسئولان قوای سه‌گانه و پشتوانه نیروهای مسلح با حماسه‌های جانبازان، شهدا، رزمندگان و بسیجیان در رتبه برتر قدرت‌های جهانی قرار دارد.

رزمجو با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد گفت: این نیرو به تجهیزات مدرن وپیشرفته نظامی شامل سامانه‌های موشکی و پهپاد نوین مجهز شده است.

ارسال نظرات