مسئول کمیته نشریه کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری از نشر و توزیع نشریه تخصصی دفاع مقدس با نام ستاره‌های درخشان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری، پژمان مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرکرد اظهارکرد: نشریه ستاره‌های درخشان  فعالیت خود را از سال جاری آغاز کرده است و  در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند و تا کنون 2 شماره از این نشریه به چاپ رسیده است.

وی از چاپ 8 شماره دیگر از نشریه دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: تا زمان برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان 10 شماره از نشریه فرهنگی و اجتماعی دفاع مقدس به چاپ خواهد رسید.

دبیر کمیته نشریه کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این نشریه به معرفی شهدا ، فعالیت کنگره شهدا و معرفی عملیات انجام شده توسط تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان چهارمحال وبختیاری در جنگ تحمیلی پرداخته می‌شود.

مرادی بیان کرد: با توجه برنامه ریزی‌های انجام شده با پایان کار کنگره شهدای استان فعالیت نشریه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به همکاری روزنامه جوان در چاپ و نشر این نشریه گفت: تمامی دست اندرکاران این نشریه با نیت الهی ، معرفی شهدا استان و تلاش‌های مردم استان در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات