فرمانده سپاه شهرستان چابهارازاجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی، ورزشی، سیاسی واجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۵۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :  در آستانه هفته دفاع مقدس برنامه‌های گرامی داشت این هفته که بیشتر با محوریت حضور حداکثری بسیجیان دریادل چابهاری و آشنایی نسل جدید با آرمانها شهدا ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس  منظور شده است، اعلام شد.

سرهنگ پاسدار علی کوهستانی در خصوص برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره شهدای شهرستان، برگزاری شب شعر و خاطره، صبحگاه نیروهای نظامی وانتظامی، نمایشگاه دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان چابهار می باشد.

 وی افزود: دفاع مقدس حادثه ی بزرگي در تاريخ انقلاب  حتي در سطح منطقه بود، هشت سال دفاع مقدس پايه گذار يك غرور ملي براي ملت ايران خواهد بود كه با رشادت هاي جوانان ملت ايران جبهه جنگ را به يك مدرسه عشق تبديل كرد كه انسان را كاملا دگرگون مي ساخت.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار بیان داشت: هفته دفاع مقدس در واقع هفته ايثار و فداكاري است كه در اين هفته بزرگترين امتحان فداكارانه ملت ما صورت گرفت و بسيجيان در طول دفاع مقدس زيباترين صحنه هاي فداكاري را رقم زدند.

 رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه چابهار افزود: دفاع مقدس به فرموده مقام عظمای ولایت و رهبری اوج افتخارات ملت ایران است؛  و در طول هفته تلاش می کنیم تا این افتخارات مایه مباهات نسل جدید باشد.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "هفته دفاع مقدس هيچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد" اظهار كرد: تلاش خستگي ناپذير هشت ساله افتخاري است كه امروز نيرو هاي مسلح و ملت ما مي توانند آن را در سوابق درخشان خود جاي دهند.

 وي تصريح كرد: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

کوهستانی از برنامه‌های فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی، سیاسی و اجتماعی در مساجد، دانشگاهها ،مدارس، پایگاههای مقاومت و ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: افزایش بصیرت اسلامی انقلابی، مشارکت آموزشی در فعالیت‌های فرهنگی و الگوسازی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ناب اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین اعلام کرد: اول مهر و زنگ مهر و مقاومت، در مدارس سطح شهرستان نواخته می شود و نمایشگاه های عکس، جشنواره فرهنگی، مسابقات ورزشی همایش پیاده روی، ویزیت وخدمات پزشکی رایگان درشهر، برپایی ایستگاهای صلواتی آغاز می شود.

وی در پایان این گفتگو ضمن دعوت از مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه شهرستان چابهار  جهت شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: آشنایی نسل سوم انقلاب با دوران دفاع مقدس باعث شناخت بهتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنان می گردد
ارسال نظرات