فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که نیروهای نظامی و انتظامی استان البرز همچون سراسر کشور اقتدار خود را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۴۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران مدیون ایثارگری جوانانی است که جان خود را در دفاع از نظام اسلامی فدا کردند.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای به تصویر کشیدن اقتدار جمهوری اسلامی است
وی افزود: عزت و شرف ملت و نظام اسلامی مدیون رشادت های ایثارگرانی می باشد که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از خاک ایران جنگیدند چراکه اکنون کشور از نظر قدرتی جایگاه بسیار خوبی دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) هفته دفاع مقدس را فرصتی برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی البرز نیز همچون سراسر کشور اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در البرز خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش و نمایشگاه یاد یاران که بعد از ظهر امروز 31 شهریور در منطقه حصارک افتتاح می شود از جمله مهمترین برنامه های این هفته می باشد.

استاد حسینی گفت: بازدید از نمایشگاه یادیاران تا پایان هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه های عرصه جنگ نرم و سخت برای عموم آزاد می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها