سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آورده است: رویکرد حقیقی به حماسه بزرگ دفاع مقدس صرفاً یک مرحله تاریخی از انقلاب نیست، بلکه چشمه ساری است که در همه زمانها جاری است.
کد خبر: ۸۵۷۱۶۴۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیح از گیلان، سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آورده است: در سی و پنجمین سالگرد آغاز حماسۀ بزرگ هشت سال دفاع مقدس، یاد شهدای به خون خفتۀ ایران اسلامی مشام دل‌ها را می‌نوازد و رایحه شورانگیز آن، فضا را عطرآگین می‌سازد. رویکرد حقیقی به حماسه بزرگ دفاع مقدس صرفاً یک مرحله تاریخی از انقلاب نیست که زمانش تمام شده باشد، بلکه چشمه ساری است که گرچه هشت سال جوشید و خروشید، اما نخشکید و آبی که از این کوثر بالنده می‌جوشد، در بستر نظام جمهوری اسلامی ایران جاری می‌شود و این جریان همچنان ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است: امروز ملت ایران با بهره‌گیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس قوی‌تر از گذشته در مقابل دشمنان خود ایستاده و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سازندگی، نظامی و سایر عرصه‌ها به موفقیت‌های مهمی دست یافته است.

این بیانیه می‌افزاید: دست پرقدرت امام عصر «ارواحنا فداء» در اینجا نیز مثل همیشه پشتیبان این ملت‌ها خواهد بود و خذلان و شکست عاید مستکبران عالم خواهد شد.

سپاه قدس گیلان در پایان این بیانیه با گرامیداشت خاطره جهاد خالصانه مردم ولایتمدار و نیروهای مسلح و شهدای گرانقدر حماسه هشت سال دفاع مقدس، سی و پنجمین سالگرد دفاع مقدس را به امت ولایتمدار گیلان و خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان تبریک عرض نموده و از همۀ قشرهای فرهیخته استان گیلان دعوت می‌نماید تا در برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس که با شعار ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی اجرا می‌شود حضور فعال و پرشور داشته باشند.

ارسال نظرات