خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) :

" استقلال طلبی" بزرگترین دستاورد جنگ تحمیلی ایران

دفاع مقدس سبب شد که ملت ایران با تکیه بر " خود باوری" بر توانمندی های خویش کشور را اداره کرده و در عرصه های مختلف اجتماعی واقتصادی بدون وابستگی به هیچ کشوری به شکل مطلوب نقش آفرین باشد.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج از قزوین، با اشاره به  گرامیداشت" هفته دفاع مقدس" اظهار کرد: با توجه به اینکه همواره کشور ایران با دشمنان بسیاری در بخش های داخلی و خارجی روبرو بوده است ، این رزمندگان اسلام بودند که با جانفشانی عظیم خود در برابر استکبار جهانی ایستاده و مقابله کرده اند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای با اخلاص در ابعاد انتظامی، زمینی، هوایی، ارتش و سپاه بوده است که این نیروها با ثبت نام و آموزش در عرصه های مختلف جنگ تحمیلی حضور پیدا کرده و به نیکی درخشیدند.

ویژگی بارز رزمندگان اسلام" شجاعت" و "دلیری" است

این مقام مسئول توکل به خداوند متعال، صبر، پایداری، عزت و کرامت را از ویژگی های بارز رزمندگان اسلام برشمرد و تصریح کرد: مهمترين عرصه‌اي که انسان‌ها به عيار شجاعت و دلاوري محک زده مي‌شوند، عرصه "جهاد "و "دفاع مقدس" است چرا که جنگ تحمیلی آزموني بود که تنها دليران و شجاعان از آن سرافراز بيرون می آیند  در این میان،مهمترین ویژگی بارز رزمندگان دفاع مقدس  در همین صفات خلاصه می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس نه تنها از شجاع‌ترين انسان‌هاي عصر خود بلکه در تاريخ بشريت  نیز در این زمینه "نمونه"بودند به بیان دیگر، آنان کساني بودند که براي  شهادت در راه "ارزش های اسلامی" از يکديگر سبقت مي‌ گرفتند و با عشق و شوق تمام روي "مين‌ها" می رفتند  تا با تقديم جانشان مسير پيشروي اسلام را در جهان به ثبت برسانند.

شناسایی رژِیم بعثی عراق؛ مهمترين ابعاد سياسي دفاع مقدس

این مقام مسئول بیان کرد: يكي از مهمترين ابعاد سياسي دفاع مقدس اين بوده است كه براي اولين بار در طول تاريخ سده‌‌هاي اخير, ملت ايران بدون دادن هيچ امتيازي ، به تمام جهان ثابت كردند كه متجاوز, "رژيم بعثي عراق" بوده است به طوری که، اين امر در سازمان ملل نيز به رسميت شناخته شده است.

 برزگر ابراهیمی ،تماشایی فیلم های سینمایی، خواندن کتب مختلف، بررسی اخبارمطبوعات و اعزام  جوانان را به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی را در آشنایی آنان با سبک زندگی اسلامی رزمندگان جنگ تحمیلی موثر دانست و گفت: در ادامه این عملکرد ها است که " فرهنگ شهادت طلبی" به آیندگان منتقل می شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: دفاع مقدس سبب شد که ملت ایران  با تکیه بر " خود باوری" بر توانمندی های  خویش کشور را اداره کرده و در عرصه های مختلف اجتماعی واقتصادی بدون وابستگی به هیچ کشوری به شکل مطلوب  نقش آفرین باشد به همین منظور،" استقلال طلبی" ما ایرانیان بزرگترین دستاورد جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها