همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال وبختیاری در چهارراه دولت شهرکرد آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ 56 گروهان نمونه از نیروهای سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام)، رده های مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، و یگان‌های موتوری تیپ 44 قمر بنی هاشم (علیه السلام)، پلیپ و هلال احمر در برنامه هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال وبختیاری آغاز شد.

این برنامه با شکوه با ادای احترام مسئولان ارشد اجرایی و نظامی استان به کلام الله مجید و مقام والای شهدا آغاز شد.

فرمانده ارشد نظامی استان که اولین سخنران مراسم بود  حضور  نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا در این رژه را تجدید میثاق مجدد با مقام معظم رهبری (مدالضله العالی) و فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی ایران دانست.

سردار رضا محمد سلیمانی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح استان برای مقابله با هر تهدیدی از جانب دشمنان ، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

در ادامه مراسم استاندار چهارمحال وبختیاری با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت اعلام کرد: همه مسئولین استان باید در برگزاری نخستین کنگره ملی سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال وبختیاری که در 15 مهر ماه سال جاری برگزار می‌گردد تمام تلاش خود را بکارگیرند.

قاسم سلیمانی دشتکی با تاکید بر اقتدار جمهوری اسلامی به بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: مقاومت مردم و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تدابیر مقام معظم رهبری (مدالضله العالی) قدرت‌های استکباری را به میز مذاکره کشاند .

وی تحریم‌های ظالمانه را محکوم کرد و افزود: نقش مردم استان چهارمحال وبختیاری در قالب تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در 8 سال دفاع مقدس را بی بدیل بود است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه مراسم رزه 56 گروهان نمونه از نیروهای مسلح چهارمحال وبختیاری مقابل کلام الله مجید، تمثال حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری( مدالضله العالی)آغاز شد.

ارسال نظرات