شهردار ابرکوه:

ضرورت توجه به طرح و برنامه ها از اولویت های اصلی شهرداری

شهردار ابرکوه گفت: کمبود طرح های مصوب که قابلیت اجرا را داشته باشند یکی از نیاز های اساسی مجموعه شهرداری می باشد که تاکنون کمتر به آن توجه شده است و شروع تهیه طرح های بزرگ و تهیه برنامه های استراتژیک برای توسعه شهر از جمله دغدغه های شهرداری بوده که به آن رسیدگی شده است.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی شهرداری ابرکوه، حسین حاتمی، در نشست خبرنگاران، ضمن بیان جایگاه و نقش موثر خبرنگاران در شهرستان اظهار داشت: توجه به رسالت و توانمندی این قشر زحمتکش در مسیر توسعه و تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اجرایی شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این فرصت ایجاد شده می تواند تاثیر مثبتی بر تصمیمات داشته باشد و نگاه به بحث خبرنگاری و خبر در شهرستان می تواند ضابطه مندتر و کارشناسانه تر شود.

حاتمی بیان کرد: شهرستان ابرکوه، با وجود داشتن توانایی های زیاد و مطرح شدن به عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری در کشور، به همین منظور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بایست از نظر ساختاری در رویکرد توسعه ،تغییری اساسی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات ارزنده به شهروندان، شهرداری بایستی  تبدیل به یک نهادی بشود که بتواند با فکری نو و به روز خدمات رسانی کند.  

حاتمی در ادامه این نشست افزود: با توجه به بحث اصلاح ساختار اداری و به روز رسانی تجهیزات، بحث اجرائیات ما کارشناسانه تر می شود. و می توانیم در این حوزه شاهد اتفاقات خوب باشیم .

حسین حاتمی شناخت مشکل و روش صحیح برخورد کردن با مشکل را مساله ای مهم عنوان کرد و گفت: خوشبختانه نگاه ویژه و اولویت بندی برخی از مشکلات که در گذشته کمتر مورد توجه قرار می گرفته است با داشتن ارتباط نزدیک شهرداری با شورای اسلامی شهر حل شده است.

وی بیان داشت: با ارائه راهکارهای مناسب و تقسیم بندی مجموعه به چهار حوزه اداری مالی،عمران و شهرسازی ، خدمات شهری و فضای سبز و حوزه فرهنگی و اجتماعی. سعی داشته ایم تا انضباط کاری بیشتری در حوزه مدیریت ایجاد کنیم. 

شهردار ابرکوه به اهمیت برنامه ها در حوزه عمران و شهرسازی اشاره کرد و افزود: ما می توانیم با نگاهی متفاوت در این حوزه، محور برنامه ریزی ها را از ماشینی به انسانی تبدیل کنیم و دراین حوزه محوریت اصلی انسان باشد. که این امر باعث می شود حجم زیادی از اقدامات و تصمیمات و اولویت ها در شهرداری تغییر پیدا کند.

حسین حاتمی در پایان این نشست نگاه متفاوت مسئولین را به این مجموعه خواستار شد و افزود: هماهنگی و نگاه به اینکه مساعدت به مجموعه شهرداری، مساعدت به شهر می باشد و توسعه شهر بدون توسعه کالبدی شهر، تعریف پذیر نیست. خواسته ما از همه مسئولین زحمتکش شهرستان می باشد. 

ارسال نظرات