در نشست خبری فرمانده انتظامی اشکذر:

اهتمام نیروی انتظامی به «امنیت اجتماعی»/ تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: همکاری اقشار مختلف با نیروی انتظامی در ارتقای سطح امنیت جامعه تاثیر زیادی دارد.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه اشکذر در آستانه هفته ناجا و نیروی انتظامی برگزار شد، رسانه را پل ارتباطی بین پلیس و مردم دانست و گفت: رسانه از طریق هنجارهای خاص و مثبت می‌تواند به افراد تلقین کند رفتار ارائه شده موجود رفتار مناسب اجتماعی است و با ارائه آن سبب ایجاد همنوایی می‌شود و این همنوایی سبب می‌شود از بی‌طرفی‌ها جلوگیری شود.

"حسین ثقفی" فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با بیان اینکه رسانه می‌تواند با تهاجمات دشمن مقابله کند، افزود: این مقابله غرور ملی را به وجود می‌آورد.

وی رسانه‌ها را توسعه بخش فرهنگ دانست و اضافه کرد: امنیت اجتماعی از ابعاد دیگر امنیت است که پلیس در این زمینه فعالیت می‌کند.

سرهنگ ثقفی با اشاره به نزدیکی هفته ناجا، به شعار سال ناجا یعنی "اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش" اشاره کرد و تصریح کرد: شنبه یازدهم مهرماه اولین روز هفته ناجا است که با شعار "پلیس، اقتدار، کارآمدی و حرفه ای گرایی" آغاز می شود.

وی به برگزاری برنامه های هفته ناجا اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، دعوت از دانش آموزان برای بازدید از نیروی انتظامی، برگزاری مسابقه پیام کوتاه، نشست با نماینده مجلس شهرستان، قبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و همچنین قرائت پیام مهر در مدارس از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

فرمانده انتظامی اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همکاری اقشار مختلف با نیروی انتظامی در ارتقای سطح امنیت جامعه تاثیر زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سرمایه اجتماعی پلیس، اعتماد عمومی، رضایتمندی مردم و جلب مشارکت‌های جامعه در فرایند ایجاد و حفظ امنیت تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

ارسال نظرات