خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد، گفت: اخلاص رمز پیروزی بزرگ مردانی به نام شهید است.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۰۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در نخستین یادواره 14 شهید هنرمند گرمسار که با حضور مسئولان و خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران در سالن همایش فرهنگسرای خورشید تابان این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: با نگاهی به حاکمیت های سیاسی دنیا در می یابیم که هر کشور و ملتی که برخوردار از انسان های فداکار و جان برکف است، جاودانه و ماندگار است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره برای شهدا در حقیقت گرامیداشت یاد و نام کسانی است که هشت سال جانانه، خالصانه و مردانه در میدان های سخت نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا از آب و خاک و ناموسشان دفاع کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: پیروزی در جنگ سخت هشت ساله تحمیلی به واسطه بزرگ مردانی به نام شهدا، ایثارگران و جانبازان رقم خورد و بار دیگر راه و رسم شهادت در تداوم راه شهدای دشت کربلا در عالم هستی جلوه گری کرد.

شاهچراغی بیان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور اقشار مختلف مردم با ملیت های مختلف و مذاهب گوناگون بودیم که حضورشان در آن میدان تنها به این دلیل بود که آنها راه و رسم شهادت را شناخته بودند.

امروز شاهد جانبازی و رشادت های جوانان در کشورهای اسلامی برابر مستکبران و زورگویان عالم هستیم و باید گفت خط سرخ شهادت جبهه حق تا زمان حضور باطل در گستره هستی ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها