اشتغالزایی 74 نفر در طرح‌های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای 74 نفر در شهرستان شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۵۷۱۵۰۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

سعید برومندزاده امروز در کهگیلویه با بیان اینکه در سال‌های اخیر و با شدت یافتن تحریم‌های یک‌جانبه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی به فراخور حال و روز اقتصادی کشورمان مورد بحث قرار گرفته است، اظهار داشت: بنا به منویات مقام معظم رهبری در تاکید بر اقتصاد مقاومتی همه ما وظیفه داریم که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیرقابل نفوذ و غیرقابل تاثیر از سوی دشمن حفظ کنیم و نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اشتغالزایی را یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور خواند و افزود: هم دولت و هم مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش دارند.

برومندزاده با بیان اینکه اشتغالزایی امنیت عمومی را به دنبال دارد که می‌تواند مشکلات فرهنگی را نیز مرتفع کند ایجاد فرصت‌های شغلی از سوی دولت را امری ضروری دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی صرفا با مشارکت مردم امکان‌پذیر است. بنابراین برای بالا بردن مشارکت مردمی باید از هر نوع فعالیت اقتصادی مردمی استقبال کرد.

وی با اشاره به خدمات بسیج مستضعفین در همین راستا خاطرنشان کرد: پرداخت وام‌های اشتغالزایی یکی از مهمترین خدمات ارائه شده است که تاکنون زمینه اشتغال چندین نفر در سطح شهرستان را فراهم آورده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون 74 متقاضی اجرای طرح‌های مقاومتی حمایت شده‌اند، افزود: بالغ بر یک میلیارد و 165 میلیون تومان به این افراد وام پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: پرداخت 50 درصد وام به صورت نقدی و مابقی به صورت نهاده تضمینی برای اجرای هر چه بهتر پروژه است.

برومندزاده خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و آسیب‌‌شناسی، پیش‌بینی می‌شود برای همه افراد متقاضی اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار