مدیر کمیته امداد تفت خبر داد:

فعالیت 23 پایگاه ثابت و 3 پایگاه سیار جشن عاطفه ها در تفت

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تفت گفت: 23 پایگاه ثابت در مساجد و مراکز پر تجمع و همچنین 3 پایگاه سیار در روستای های شهرستان تفت کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان را در جشن عاطفه ها جمع آوری کردند.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۸۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت اظهار داشت: جشن عاطفه ها با هدف ترویج احسان و نیکوکاری و روحیه همدردی و دستگیری از مستمندان و به ویژه دانش آموزان نیازمند برگزار شد.     

«محسن علیزاده» افزود: این جشن همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس در نظر دارد کمک های مردمی را به منظور تامین نیازهای دانش آموزان جمع آوری کرده و در مدت زمان کوتاهی در اختیار آن ها قرار دهد.

وی تصریح کرد: جشن عاطفه ها 26 و 27 شهریور در تفت همزمان با سراسر کشور و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار شد.

وی با بیان اینکه مشارکت عمومی در جشن عاطفه‌ها مناسب بود، گفت: باید تلاش شود که دانش‌آموزان و به ویژه نیازمندان با کمترین دغدغه در کلاس‌های درس حاضر شوند.      
این مقام مسئول با اشاره به تعداد پایگاه های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان، تصریح کرد: 23 پایگاه ثابت در مساجد و مراکز پر تجمع و همچنین 3 پایگاه سیار در روستای های شهرستان تفت کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان را در دو شیفت صبح و عصر جمع آوری کردند.

 

ارسال نظرات