خبرهای داغ:
مراسم اعزام نمادین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با استقبال بی‌نظیر بسیجیان و رزمندگان در شهر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه هفته دفاع مقدس کاروان نمادین اعزام رزمندگان و بسیجیان به جبهه های حق علیه باطل با عنوان «پایداری» به همت مرکز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود از محل کانون جوانان بسیج شاهرود (سپاه سابق) به حرکت درآمد.

در ابتدای این برنامه بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به یاد ایام جبهه ها در محوطه کانون جوانان بسیج شاهرود سینه دور برپا کردند و در ادامه به یاد آن دوران با حضور روحانیون از زیر قرآن بدرقه و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده سپاه، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار،فرمانده تیپ 158 شهید کشاورزیان ارتش و رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت بر ماشین و اتوبوس ها سوار شدند و بصورت موتوری، ماشینی و مینی بوسی و اتوبوسی در سطح شهر شاهرود و بسطام به حرکت نمادین پرداختند و یاد اعزام های دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و آن ایام را در شهر زنده کردند و شوری دوباره در شهرستان شاهرود به پا کردند.

در آیین بدرقه این کاروان بانوان نیز حضور داشتند و به یاد آن ایام با اسپند و پخش شکلات و نقل بسیجیان و رزمندگان را بدرقه نمودند.

این برنامه با حضور بسیجیان گردان های امام حسین(ع) و کربلای شاهرود و ولیعصر(عج) بسطام از تیپ دوازده قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید

عکس و گزارش از: علی عامری

ارسال نظرات
پر بیننده ها