سرگرد رضایی، سرپرست خبرگزاری بسیج در استان کهگیلویه وبویراحمد شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۷۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
سرگرد پاسدارسید صداقت رضایی جانشین روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی با صدور حکمی از سوی دکتر اسماعیل احمدی مسئول روابط عمومی بسیج کشور به سمت سرپرست خبرگزاری بسیج در استان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب حرفه‌ای در زمینه رسانه، بدینوسیله به عنوان سرپرست خبرگزاری بسیج منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی‌، رسانه‌ای کشور و استفاده از نظرات و تجربیات اهل اندیشه و بخش‌های فرهنگی و رسانه‌ای وزارت، همچنین مسئولین و نیروهای دلسوز سایر خبرگزای‌ها، در ایجاد شیوه‌های مناسب اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و تبلیغ ارزش‌های متعالی نظام مقدس‌جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام راحل ( ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ها و خدمات سپاه ، بسیج و دولت، موفق و موید باشید».

سرپرست خبرگزاری بسیج منصوب شد

سرپرست خبرگزاری بسیج منصوب شد

گفتنی است صبح امروز در نشست خبری فرمانده سپاه فتح و با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان از سوی سردار سرتیپ شریف مسئول روابط عمومی سپاه کشور لوح تقدیر روابط عمومی سپاه استان توسط سردار بوعلی به برادر پاسدار سید صداقت رضایی اهدا شد.

استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی سپاه های استانی در سال 94، رتبه سوم را در بخش مستند به خاطر تولید فیلم شمال غرب کسب کرد  .

هیات داوران جشنواره، لوح تقدیر وتندیس بلورین خود را به مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان اهدا کرد .

سرپرست خبرگزاری بسیج منصوب شدسرپرست خبرگزاری بسیج منصوب شد

ارسال نظرات