فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه از ویزیت رایگان 54 هزار بیمار در بیمارستان صحرایی چاه‌مبارک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، خلیل رفعتی در گفت گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: وحدت رمز موفقیت است و برادران و خواهران شیعه و سنی در کنار هم به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با بیان اینکه دشمن در سال‌های اخیر سعی کرده با انواع ترفندها بین برادران شیعه و سنی اختلاف بیندازد، گفت: با هوشیاری کامل مردم و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب این امر محقق نشده و نخواهد شد.

رفعتی افزود: اگر دشمن به خود جرأت نمی‌دهد که کوچکترین جسارتی نسبت به این انقلاب کند، این‌ها را مدیون وحدت در جامعه هستیم که باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال زیر سوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و در حال حاضر فرهنگی‌ترین مجموعه‌ای که در جامعه خدمت کرده و جلوی این تهدیدها ایستادگی می‌کند، بسیج و سپاه پاسداران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه به کارهای صورت گرفته در راستای وحدت و همدلی میان برادران اهل تسنن و تشیع اشاره کرد و یاد آور شد: پیگیری بیمارستان صحرایی در چاه مبارک با ویزیت 54 هزار نفر با مبلغی بیش از1.5 میلیارد تومان و برگزاری نمایشگاه متعدد فرهنگی صورت گرفت که آثار آن را به وضوح در منطقه می‌توان دید.

رفعتی با تأکید بر اینکه ساکنان شهرستان عسلویه در آرامش و همدلی کامل با هم زندگی می‌کنند، اظهار کرد: همه برنامه‌های فرهنگی بسیج برای اجرای منویات مقام معظم رهبری که سرلوحه حرف ایشان حفظ اتحاد، همدلی و وحدت بین اهل سنت و شیعه است، برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها