خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: شکسته شدن ابهت ابرقدرته های غرب و شرق یکی از مهمترین رهاوردهای هشت سال دفاع جانانه است.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۶۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در دیدار با امام جمعه شهرستان میامی که با حضور فرمانده و تعدادی از کارکنان سپاه ناحیه میامی در محل دفتر امام‌ جمعه برگزار شد، با اشاره به بیانات امام راحل(ره) در مورد دفاع مقدس، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس ابهت قدرت‌های غرب و شرق را شکستیم و در برابر ابرقدرت‌های جهانی به‌خوبی ایستادگی کردیم.

وی افزود: در اوایل انقلاب پس از تحمیل جنگ بر ایران توسط عراق بعضی از جریانات داخل و خارج از کشور با جنگ مخالف بودند و امروز هم این‌گونه تفکر در میان بعضی از جریانات فکری و سیاسی وجود دارد که در برابر دشمنان نباید ایستادگی کرد؛ ولی ملت ایران با پیروی از امام و رهبر خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی نیز در این جلسه گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز درصدد گرفتن عقل و فکر مردم ما هستند و با روی آوردن به جنگ نرم سعی در نابودی خانواده‌های ایرانی دارند.

سرهنگ عباسعلی کاظمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: در جنگ تحمیلی و حمله وحشیانه عراق به ایران همه دنیای کفر برای نابودی انقلاب اسلامی ایران حرکت کردند اما مردم ایران در جهت حفظ انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها