فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) دیلم خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) دیلم گفت: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 70 برنامه متنوع و جذاب در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۶۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم، احمد اسدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: امسال در هفته دفاع مقدس برنامه‌های بسیار متنوعی برای گرامیداشت این ایام در شهرستان دیلم در نظر گرفته‌شده است و در همه رده‌های بسیج این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

اسدی با تبریک اعیاد قربان و غدیر و نیز بزرگداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی دفاع مقدس را مقطع درخشانی در تاریخ ملت مسلمان و سرافراز ایران دانست و افزود: امروز پرچم ایران اسلامی با اقتدار در جهان برافراشته است و این به برکت دفاع جانانه‌ای است که در دفاع مقدس شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) دیلم در ادامه افزود: امسال بیش از 70 برنامه متنوع و جذاب در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این هفته می‌توان به رژه اقتدار با حضور نیروهای بسیجی و مسئولان، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی، همایش بزرگ رزمندگان با حضور سردار جمیری فرمانده سپاه استان، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

اسدی غبارروبی و گلباران مزار شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و بیان خاطره، طرح اهدای خون، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری یادواره شهدا، برپایی 3 نمایشگاه عکس دفاع مقدس و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های مهم هفته مقدس در شهرستان دیلم عنوان کرد.
ارسال نظرات