خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی از برگزاری 35 برنامه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان میامی و بخش بیارجمند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
سرهنگ عباسعلی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال دستاوردها و ارزش های دوران حماسه به نسل جوان و آیندگان است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی گفت: دشمن تلاش دارد تا با استفاده از ابزارها و روش های مختلف اجازه ندهد که ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان گسترش پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میامی پرداخت و افزود: برپایی نمایشگاه های شهدا و دفاع مقدس، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری و برگزاری کلاس های رزمی فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

کاظمی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی دفاع مقدس، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، تعویض پرچم مزار شهدا و قرائت دعای عرفه در گلزار شهدا شهر میامی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی همچنین از دیدار با خانواده های معظم شهدا طی هفته دفاع مقدس در شهرستان میامی و بخش بیارجمند خبر داد و گفت: برگزاری شب‌ شعر و خاطره دفاع مقدس، جلسات سرگروه های صالحین، نواختن زنگ مهر،مقاومت و پایداری و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدا در سطح شهرستان میامی و بخش بیارجمند برگزار می شود، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس یادواره شهدای کلاته های شرقی در روستای هونستان، یادواره شهدای بخش کالپوش در روستای دشت شاد،یادواره شهدای منطقه بیارجمند در روستای احمدآباد و یادواره 5شهید گمنام در شهر میامی برگزار می شود.

وی گفت: رونمایی از تمبر شهدای شهرستان میامی در راستای اجلاسیه شهدا شهرستان میامی، اعزام نمادین رزمندگان به جبهه های نبرد حق علیه باطل، مانور عملیاتی، فراخوان گردان های بیت المقدس و عاشورا و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان میامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها