خبرهای داغ:
با حضور معاونت های سپاه شاهرود نظارت ستادی تخصصی از معاونت های بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا شهر کلاته خیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۵۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه نظارت ستادی شورای معاونین سپاه شاهرود از حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا شهر کلاته خیج برگزار شد.

در ابتدای این نشست فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا با عرض خیرمقدم و معرفی شورا به ارائه گزارشی از برنامه های حوزه در سال 94 پرداخت و در ادامه ابوالقاسم کشاورزیان مدیر بازرسی سپاه شاهرود به نمایندگی از طرف فرماندهی سپاه ضمن تشکر از فرمانده حوزه و شورا و بسیجیان به ارائه اهداف این نظارت ستادی پرداخت و سپس معاونت های حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا به صورت تخصصی جوابگوی معاونین سپاه شاهرود قرار گرفتند.

در پایان از یک خانواده شهید در شهر کلاته خیج سرکشی بعمل آمد و نماز جماعت مغرب و عشا با حضور مسئولین در نمازخانه حوزه برگزار شد.

برگزاری برنامه نظارت ستادی سپاه شاهرود از پایگاه امام حسن عسکری (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع)

 معاونت ها و مسئولین واحد های سپاه شاهرود با حضور در جمع شورای پایگاه امام حسن عسکری(ع) از عملکرد و برنامه های اجرائی رده ارزیابی کردند.

در ابتدای این برنامه مهدی عرب اسدی فرمانده پایگاه ضمن عرض خیر مقدم گزارشی اجمالی از اهم برنامه های انجام شده پایگاه در شش ماهه اول سال ارائه کرد؛ سپس اعضای شورای پایگاه را معرفی و هریک شرح وظایف و فعالیت های مرتبط با مسئولیت خود را ارائه کردند. در ادامه موانع و مشکلات عنوان گردیدکه قرار شد توسط ناحیه پیگیری شود و در انتهای جلسه مستندات جمع بندی و برنامه ها از نظر کمی و کیفی توسط معاونت های ناحیه ارزیابی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها