جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی بمناسبت هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۴۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامرضا شهابی ظهر در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در صورتی که ورزش در جامعه ما همگاني شود، اثرات فردي و اجتماعي آن در ابعاد مختلف زندگي انسان از خیلی از درآمدها بالاتر خواهد بود.

شهابی ادامه داد: اگر مسئولان و خدمتگزار این مملکت به فکر سلامتی مردم و پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی هستند باید مسائل ورزشی را سرلوحه امور اساسی جامعه قرار دهند و بدانند این کار صرفاً وظيفه اداره ورزش نيست بلکه مسئوليت شرعی ایجاب میکند تمام رؤسای ادارات در جهت سلامت جامعه گام بردارند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری این رویداد ورزشی همگانی ارتقای سلامت و کیفیت زندگی و ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم است و با این هدف و نیت این کار دنبال می‌شود که فرهنگ‌سازی در مورد ورزش‌های همگانی در بطن جامعه نهادینه شود و روز شادی برای خانواده‌ها رقم بخورد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه ثبت‌نام در کلیه پایگاه‌های مقاومت شهرستان بوشهر صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این همایش بزرگ 6:30 صبح روز جمعه سوم مهرماه از بسیج مرکزی آغاز می‌شود.

شهابی تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم به‌ اتفاق خانواده‌های خود با لباس و کفش ورزشی حضور پیدا کنند و کسانی ثبت‌نام کنند که امکان حضور در آن روز را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای این همایش جوائز ارزنده‌ای در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: این همایش هر ساله و به همت سپاه شهرستان بوشهر در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

شهرستان بوشهر با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر و ساحلی زیبا در جنوب کشور واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات