خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری نهاوند:

هفته دفاع مقدس هفته غرور ملت ایران و احیای ارزش‌هاست

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: هفته دفاع مقدس هفته غرور ملت ایران و هفته احیای ارزش‌های انقلابی و اسلامی است که اگر برنامه‌ها با محوریت شهدای غواص برگزار شود بسیار اثرگذارتر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مهرداد نادری‌فر در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: وظیفه ما گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است و در همین راستا برنامه‌های مختلفی در نهاوند اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: شهدای گرانقدر دفاع مقدس در اوج معنویت و ایثار با نثار جان خود آزادی و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و دراین‌بین نقش شهدای غواص بسیار مهم و اثرگذار بود.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: شهدای غواص، نشان‌دهنده اوج جنایت دشمنان انقلاب اسلامی در سال‌های دفاع مقدس هستند که همواره باید رشادت‌ها و یاد این عزیزان در بین مردم زنده بماند.

وی گفت: شهادت 175 شهید غواص با دستان بسته در اوج مظلومیت و معنویت گوشه کوچکی از رنج‌ها و خون‌هایی ریخته شده جوانان این مرزوبوم برای استمرار حرکت انقلاب است که باید این رشادت‌ها را همواره پاس بداریم.

نادری فر اظهار کرد: به دستگاه‌های مجری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند توصیه‌شده است که در برنامه‌های خود به مظلومیت و معنویت شهدای غواص به‌صورت ویژه پرداخته شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس هفته غرور ملت ایران و هفته احیای ارزش‌های انقلابی و اسلامی است که اگر برنامه‌ها با محوریت شهدای غواص برگزار شود بسیار اثرگذارتر خواهد بود.

سرپرست فرمانداری نهاوند بیان داشت: هنوز عطر و بوی تشییع شهدای غواص با آن استقبال باشکوه ملت شهیدپرور ایران در فضای کشور پراکنده است بنابراین حال و هوای برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز باید به این سمت‌وسو برود.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسبی است تا فرهنگ ایثار، مقاومت، حماسه و شهادت ملت ایران را برای جوانان و کسانی که جنگ را از نزدیک لمس نکرده‌اند بازگو کنیم.

نادری فر افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس و همزمانی این ایام با بازگشایی مدارس و پس‌ازآن فرارسیدن ماه‌های محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی است تا جوانان و نوجوانان دانش‌آموز را بافرهنگ دینی و اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کرد.

وی اظهار داشت: این تقارن فرصت مطلوبی است تا نسل‌های بعدی نسبت به گذشته خود افتخار کنند و در حفظ این دستاوردهای رزمندگان اسلام بکوشند.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان عنوان کرد: همه شهرها، بخش‌ها و روستاهای نهاوند باید حال و هوای روزهای دفاع مقدس را به خود داشته باشند و مسئولان این بخش‌ها در بحث تبلیغات محیطی در روستاها، شهرها و آماده‌سازی اماکن اداری همه تلاش خود را به‌کارگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات