خبرهای داغ:
مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان از برگزاری دوره آموزشی مهارت های امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ توسعه نماز با حضور 200 نفر از سرگروهان صالحین و فرهنگیان بسیجی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۲۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

فاطمه کلهری در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان یک دوره آموزشی دو روزه با عنوان مهارت های امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ توسعه نماز برگزار کرد.

وی افزود: این دوره با حضور اساتید مجرب و 200 نفر از سرگروهان صالحین و فرهنگیان بسیجی در سازمان دانش آموزی همدان برگزار شد.

مدیرکانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان تصریح کرد: در این دوره آموزشی به مباحثی از قبیل ضرورت امربه معروف و نهی از منکر، آسیب‌های فضای مجازی و شبکه اجتماعی، جریان‌شناسی، جبهه مقاومت، گفتمان انقلاب، ناگفته های جنگ و بحث نماز اشاره شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره افزایش مهارت‌ها و توانمندی فرهنگیان و آگاهی آنان از مسائل روز جامعه و آمادگی بیشتر برای حضور در کلاس‌ها و پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش آموزان است.

کلهری تأکید کرد: امربه معروف و نهی از منکر که یک واجب فراموش شده است که هر کس با هر عنوان و شغلی باید در راستای احیای آن بکوشد.

وی با اشاره به وظیفه خطیر بسیج فرهنگیان در احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: این مجموعه با مربیان و معلمان که تربیت نسل آینده را بر عهده دارند، کار می کند بنابراین باید در بیداری و آگاهی فرهنگیان تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در آینده نسلی با ایمان داشته باشیم و هر دانش آموز و معلم به نوبه خود آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات