خبرهای داغ:
کتابخانه سیار شهری با حضور مسئولان استانی در شهرک مهرگان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۰۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، کتابخانه سیار شهرک مهرگان صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بوستان گلستان این شهرک افتتاح شد.

راه‌اندازی کتابخانه سیار شهری شهرک مهرگان استان قزوین با همکاری اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و با هدف ترویج مطالعه از سنین پایه به ویژه کودکان و نوجوانان و دسترسی آنها به منبع مطالعه و کتاب صورت گرفته است.

شهرک مهرگان از شهرک‌های تازه تأسیس شده استان قزوین بوده که در حال حاضر امکانات رفاهی و دسترسی به مراکز فرهنگی در آن گسترش نیافته است، بر این اساس نیاز کودکان به منبع مطالعه و دسترسی به کتاب در این منطقه مورد توجه مسئولان و ادارات فرهنگی این استان قرار گرفت.

ترویج مطالعه موجب فراهم‌سازی زمینه ارتقای سطح دانش و اطلاعات عمومی جامعه کودک و نوجوان در خصوص مسائل مختلف می‌شود که راه‌اندازی این ایستگاه‌های مطالعه نقش مؤثری در تحقق این اهداف داشته و افراد مختلف به ویژه کودکان با دسترسی بیشتر به کتب گوناگون به مطالعه آنها پرداخته و سطح دانش و اطلاعات عمومی خود را افزایش می‌دهند.

در این راستا، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با همکاری مسئولان شهر محمدیه این استان، کتابخانه سیار شهری شهرک مهرگان را راه‌اندازی کرده و فضای فرهنگی لازم برای پاسخگویی به نیازهای کودکان و نوجوانان این شهرک را فراهم ساخت.

گفتنی است، در این اختتامیه طاهره‌بیگم سیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، حسین بهزادپور شهردار محمدیه و دیگر مسئولان شهرستان محمدیه حضور داشتند.

 

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها