شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

محکومیت شدید یورش ددمنشانه نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با صدور اطلاعیه ای یورش ددمنشانه نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و مجروح کردن صدها نفر از نمازگران مسلمان را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۹۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در این بیانیه آمده است: در آستانه سال نو یهودی، روز یکشنبه همزمان با نمازصبح نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه شهرک نشین های تندرو دست به حمله ددمنشانه به مسجدالاقصی زده و با شلیک گلوله و گاز اشک آور صدها نفر از نمازگزاران مسلمان را زخمی کردند.
در واپسین روزهای ماه ذی القعده الحرام و در آستانه ایام حج، نظامیان جلاد ارتش رژیم صهیونیستی از طریق دروازه های باب السلسله و باب المغاریه و به هنگام برگزاری نماز جماعت صبح، اقدام به شلیک گلوله، گاز اشک آور و گاز فلفل به نمازگزاران مسلمان را کرده که بر اثر آن صدها نفر زخمی شدند.
این تجاوز وحشیانه با جلوگیری از ورود دیگر مسلمانان برای کمک به زخمی ها همراه بوده و نمازگزاران در مسجد محبوس و با شعارهای الله اکبر در مقابل این حملات وحشیانه مقاومت می کردند.
رژیم ددمنش صهیونستی بیش از 60 سال است که با کشتار وحشیانه، آواره کردن زنان و کودکان بی گناه و بی سرپناه فلسطینی، این سرزمین مقدس را اشغال کرده و هر روز با کشتار جمعی و قتل و غارت مردم بی دفاع، پرده ای جدید و سناریویی دهشتبارتر از اشغالگری خود رقم می زند.
مردم مقاوم فلسطین در مقابل این رژیم سفاک کودک کش، همواره با توکل به خداوند متعال و اتحاد و وحدت، مقاومت کرده و تنها راه رهایی این سرزمین از دست رژیم اشغالگر را انتفاضه فلسطینی و ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم می داند.
به همین دلیل، ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از عموم ملت آزاده، حق طلب و شریف ایران اسلامی و همه آزادگان جهان می خواهد با محکوم کردن این یورش وحشیانه برای آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین دعا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار